Alla inlägg under december 2013

Av Maja Mårtensson - 31 december 2013 17:36

Gott nytt år!!!

Av Maja Mårtensson - 24 december 2013 11:05

GOD JUL !!! 

Av Maja Mårtensson - 22 december 2013 20:30

Snart är de jul!!! De är bara en hel dag kvar, sen är de äntligen dags!!    Jag kommer skriva vad jag fick i alla paketen efter jul.   

 

Tävlingen som jag var med på gick jätte bra jag skulle ha vunnit om vi inte hade tävlat mot storhästar! som jag tycker är lite orättvist!    Men jag kom iallafall 4:a   . Vilket var ganska bra för att rida utan stigbyglar! 

Av Maja Mårtensson - 20 december 2013 16:23

 Malin var på sjukhuset idag, hon hade en spricka i foten! Inte konstigt att hon hade så ont i foten! Hon skulle ha gips i 4 veckor! Tänk vad hemskt att ha gips på julafton, nyår och dels hela jullovet! Och dessutom får hon inte träffa Amy på jätte länge. Jag skulle absolut inte vilja vara i henne just nu!

Av Maja Mårtensson - 16 december 2013 16:23

Hejsan! Malins ben var inte brutet! dom hittade inte någonting!   

Men hon ska tillbaka till sjukuset imorn och kolla igen och även en gång till efter de! Fast hon har tyvärr fortfarande ont!   Hon kan inte ens stödja på den, så de förvånar mig att de inte var något!  

 

 

På lördsg ska jag tävla med Tarzan på julklappshoppningen som är på Näset! Han är väldigt rädd i ridhus, han vill bara springa där ifrån    så förvänta er inte någon första plats direkt!    

Av Maja Mårtensson - 12 december 2013 19:20

Hej! När jag och Malin var ute och red idag så hände något hemskt! som gör att Malin är på akuten nu!! Vi skulle rida ner för en ganska brant backe, och då hände de! Amy halkade och föll och Malin hamnade under med ena benet! Och Amy skar sig på sina broddar och fick några sår. Jag red iväg och ställde in Tarzan i hans box och sprang efter hjälp   . När jag och Jonas (han som äger stallet) kom dit så stod båda upp men varken Malin eller Amy kunde stödja på ena benet! Jonas sa att såret på Amy inte var djupt och gick hem med Amy och Malin fick rida på min rygg hela vägen hem!! De var jätte jobbigt! men vad gör man inte för sin bästa kompis. Malins mamma kom och tog hand om Amy. Annelie ( Malins mamma) skjutsade hem mig och åkte till akuten med Malin. De var alltså ca kl.5 Så nu sitter jag här och väntar på besked! Hoppas de inte var brutet! 

Stackars Malin!!! 

Av Maja Mårtensson - 10 december 2013 10:39

AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!! Vad skönt att bara ligga kvar och njuta i sängen och veta att man inte behöver kliva upp även fast de är tisdag!   

Fast de är klart, Jag skulle hellre vara frisk   .

 

Av Maja Mårtensson - 9 december 2013 10:37

Hallå!! Jag blev jätte förkyld i helgen så jag fick vara hemma från skolan idag. De är innebandyturnering med skolan på onsdag som jag såg fram imot jätte mycket, men nu får jag antagligen inte vara med   .  Vi skulle möta: Lucksta, Stöde och Matfors. Jag hoppas jag hinner bli frisk, även fast jag inte tror de =(

 

Idag ska vi kanske baka lussebullar, de bli iallafall kul!   

 

   Jag hittade ingen bild på lussebullar så jag tog en på förra årets pepparkakshus istället   .

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om hästar?
 Fula
 Fina
 Luktar illa
 Söta
 Tråkiga
 Snabba
 Gulliga
 Snälla
 Äckliga
 Underbara
 Alla bra saker
 Alla dåliga saker
 Alla saker

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards