Alla inlägg under januari 2014

Av Maja Mårtensson - 9 januari 2014 15:32

   Ymlan!!!

Av Maja Mårtensson - 9 januari 2014 15:23

Idag fyller min mamma 41 år!    

Av Maja Mårtensson - 6 januari 2014 17:41

Idag är de sista dagen på julovet!! Men ingen snö!! De känns inte änns som vinter! Idag har jag tagit en lång sovmorgon och slappat i soffan hela dagen.

Av Maja Mårtensson - 3 januari 2014 21:38

Hej! har äntligen fått tag på en kamera så här kommer bilder från de jag köpte på hööks idag och även en på Malins häst Amy.

 

 Här är en fleece som jag köpte till mig själv

   Här är en väst som jag köpte till mig själv

   Här är ett schabrak + luva som jag köpte till Oki och Tarzan

   Här är ett fleecetäcke som jag köpte till Ymlan ( De är Ymlan på bilden, tyvärr blev de på hennes dåliga sida )  

  Här är ett par handskar som jag köpte till mig själv

  Här är lite pälsglans som är till alla hästar i stallet

  Här är ett par tyglar som är till Tarzan

  Här är några fina snoddar som jag köpte till både Tarzan och Oki

  Här är en grimma som är till Tarzan

  Här är ett grimmskaft som matchar grimman

  Här är en grimma till Oki ( hittade inget matchande grimmskaft    )

  Här är en grimma till Ymlan

  Här är ett par boots till Oki och Tarzan

  Här är ett par benskydd till Oki och Tarzan

  Här är ett spö jag köpte till mig själv

  Och här är Amy Lou


  

 

 

Av Maja Mårtensson - 3 januari 2014 20:23

Hejsan! Idag var Malin och jag på hööks och handlade. Mellandagsrean började idag  . Jag köpte blåa benskydd, tre grimmor (en till varje häst), ett rött hoppspö, ett par boots, ett schabrak + luva, ett grimskaft, en väst ( ej en ridväst), en flecce, en tävlingsmapp och säckert något mer också som jag har glömt att skriva. Jag gjorde av med alla mina pengar, totalt betalade jag 1200 kr   . Jag red med min kompis Thilde idag, hon red Oki och jag Tarzan. Hon har ingen egen häst men hon ska kanske få en senare, tills dess får hon vara medryttare på Oki så att jag slipper rida två hästar om dan   .

 

De jag fick på julafton är: 3 par ridbyxor, vita ridhandskar, plattång, hårtork, chokladaskar, en klocka och massa mer som jag inte kommer på just nu.

 

På nyår gjorde vi inte så mycket, smällde några raketer och Bea ( min syster ) hyrde en film, men de var ändå kul   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om hästar?
 Fula
 Fina
 Luktar illa
 Söta
 Tråkiga
 Snabba
 Gulliga
 Snälla
 Äckliga
 Underbara
 Alla bra saker
 Alla dåliga saker
 Alla saker

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards